onsdag 1 maj 2013

Kalas och vappen

Hej
Som ni nog säker läste i mitt senaste inlägg så var Gräsis (nuförtiden Cloe) övernatten hos mig(flaggis(nuförtiden Emely)). Och vi hade så sjukt roligt vi åt brunbergs kyssar(de e såna där choko grejer med typ grädde inuti) och chips hade ansikts masker och var på datorn tyvärr tog vi inga foton men, ja, jag kan sätt upp ett foto på hur mitt rum ser ut nu efter att Cloe har farit hem. Nu ska jag just gå i duschen, när pappa är klar sen ska jag ta på min finklänning och kl. 2 ska jag på kalas. De e min gammla mofa som fyller 90! Jag kan sätta en bild på min outfit sen när jag har gått i duschen och bytt om. Sen ska jag laga håret också och jag ska försöka ta en bild på det också men de e så att jag inte får sätta ut mitt face på näte men jag kan ju sudda ut mitt ansikte, då går det nog bra men vi ses efter att jag varit i duschen.


Kram Emely

Inga kommentarer: