tisdag 30 april 2013

Vappen och första maj



Halloj! Ja, nu är det rose som skriver :). Igår var jag på vappen fest hos några mamma och pappa känner.... Döts tråkit... Deras barn kunde int hålla sej lugna för fem penni heller! Tur att där fanns en flicka jag känner som är väldigt positiv o pratglad! :)))) vi var där ända till kl. 13 på natten typ... (Och gud vad jag var trött redan då!) då vi åkte hem. Hemma= straight to bed! Oooooch, nu har jag sovit gott och ätit en god frukost! Tyvärr har jag stark huvudvärk, vilken jag kan tänka mej bero på min tillbaka kommande vätskebrist.... Det är ju nämligen så att jag har en lagom stor vätskebrist, mina tecken på vätskebrist är att jag ofta är väldigt trött, blir fort irriterad. Sen har jag ofta huvudvärk oxo. Menmen,,,, får väll försöka dricka mer då... :) Nu har jag suttit ute i morgon vår solen på vår terass och känner mej utmärkt ( om man inte räknar med huvudvärken...) :D så jag ska nog klara mej :))) idag har jag inga planer, trots att det är FÖRSTA MAJ!!!! :DDDDD gillar första maj myyyyycket :) det är då man vet att det verkligen är vår! Så ja,,,, nu har jag inget ler att berätta, så vi får återkomma ;)
//Rose

Inga kommentarer: