onsdag 8 maj 2013

Idag

Hej
Kom just hem från Rose. Jag ska om ca 1 och en halv timme och rida Just nu sitter jag och min syrra och ser på mumin, eller ja, det är syrran som ser jag är bara på datorn. Ja men idag har Cloe varit sjuk och jag vet inte hur hon mår just nu men hon mår väl sådär, vi hade igår handarbete och då gjorde vi jätte fina morsdags presenter och särskilt Roses burk var fin. Nu kommer hon säker att komentera att jag ljuger eller något sånt men det gör jag faktist inte. Jag ska just ta något att äta och sedan ska jag tvätta bort mitt smink, för att det är inte så bra att rida med smink. Men nu ska jag äta, och sen efter att jag tvättat bort mitt smink ska jag jag byta om.
Ha det bra, så hörs vi senare.
Emely

(bilden är tagen från google)

1 kommentar:

Rose sa...

Rose här :) vill bara säga att min inte alls ver/är fin! Emelys är mycket finare!!!!!!!