söndag 28 april 2013

Jag undrar bara...

Idag när jag gick och kollade vår statistik bara sirrade jag på skärmen, det är nämligen så här att för var dag som går kommer det upp nya länder på listan från vilka länder som läser den här bloggen och då är det en sak jag undrar att t.ex. du som bor i Chile förstår du vad vi skriver eller ni i Ryssland eller ni i Tyskland eller ni i USA eller ni i Frankrike eller ni i Indonesien eller ni i Kazakstan, jag ber om ursäkt ifall jag stavade nåt land fel ni som bor i sverige och norge förstår jag nu ändå men asså jag, eller vi menar jag är så glada att, det finns så många från måga olika länder. Alltså kan ni förstå jag sitter här och gråter av glädje så glad är jag. Fattar ni jag sitter och gråter av glädje!! Ha det bra så hörs vi!!

//Flaggis
;D;D

Inga kommentarer: