måndag 29 april 2013

Bästis-tag

Hej här är jag(Flaggis) och Gräsis och nu har ska vi ha bets friend tag vi kommer dock att hitta på en del egna frågor.

1.Hur och när träffades ni: Vi träffades på musikdagis när vi var 1-2 år gammla så vi kommer nu inte prcis ihåg vår första dag tillsammans men...
2.Bästa minne tillsammans: De e nog... När Gräsis och Rose var övernatten och vi var helt galna
3.bästa gemensamma dricka: Coca Cola
4.Gräsis beskriver mig: med ett ord:Pålitlig Jag beskriver Gräsis med ett ord:Bäst
5vad stör dig med den andra.Gräsis sa:hon kallar mig knasig och fiskboll Jag sa:Att hon ibland är en liten fiskboll
6.Har ni nånting som matchar:likadana ridstrumpor, gemensam hobby
7vad brukar ni göra tillsammans:babbla, shoppa(ibland),sminka.........
8.vem tar längre tid på sig at göra sig klar: JAAG, ropar Gräsis!
9.Favorit årstid:Vår/Sommar
10.Favorit sång just nu: Värsta schlagern
11.favorit sminkmärke:LUMENE
12.klackskor eller utan klack:varieranda, beror på tillfället
13.Vart skulle ni villa resa tillsammans:USA
14.favorit TV-program:The Voice of FINLAND
15.Favorit film:väldigt svår fråga... Kommer inte på nåt just nu
16.Favorit djur:HÄST, hund, katt
17.Komedi/romntisk/skräckfilm:Komedi och blandat romantiken får int saknas
18.Dröm jobb:Int en blekaste aning
19.bästa ämne i skolan:Fy-Ke, Mussa
20.Om ditt hus bran ner och din familj var i säkerhet, vad skulle du ta med idg och varför.Gräsis: katterna, om jag sku ha nån kompis så den, mammas pengar Flaggis:Pengar, int vet jag någå anat


Om ni har gjort en best friend tag med nånså länka gärna i en komentr så ser vi på dem, för vi tycker om att titta/läsa olika taggar. Ha det bra snart kommer mitt hissar och dissar inlägg. sov gott och ha det bra

Kram//Flaggis och Gräsis(BFF´s)

Inga kommentarer: