tisdag 4 juni 2013

Random

Hej
Just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på Podcast à la Simon & Clara Avsnitt 2
Det är sjukt roligt att lyssna ni måste lyssna,   jag är jätte ledsen att vi inte har hunnit skriva på jätte länge... vänta ska kolla när det senaste inlägget är skrivet........... 25 maj ååå herre gud, såå länge sen det är ju inte klokt!!!!  de e typ över en vecka sedan!! Är sjukt ledsen på riktigt men alltså jag har haft sjuuukt bråttom jag måste hjälpa till att riva här hemma, alltså vi ska riva lite i nedrevåningen.  Nåja nu ska jag iaf  börja blogga mer aktivt eftersom nu e skolan slut!!!!! så ja nu ska jag snart gå o sova för imå blir de tidig morgon , jag måste vakna 7!!! J*vla  jag vill sova!!! Pappa varför ska du behöva väcka mig så tidigt, ursäkta förästen att jag svor där. Men imå ska jag sola mig hela dagen:)  Nu ska jag fortsätta chatta med en grupp som bombaa mig på  kik så ha det bra så hörs vi väl imorgon, tro jag.

H Emely

Inga kommentarer: