fredag 24 maj 2013

Mitt rum

Hej
Förlåt att det blev lite kort inlägg på morgonen, men jag hade lite mindre tid på mig än jag trodde. Men som jag skrev i förra inlägg så har vi just, igår tapetserat mitt rum och det är nästan klart så jag undrar ifall ni vill ha en room tour när det är klart? komentera!! Så hoppar vi från en sak till en annan.
Idag e de stafett karneval så de som skulle löpa eller vara med i hejarklacken for dit men de andra blev kvar i skolan och först så hade vi en extra mussa timme och övade på vårfestsångerna sedan så vi på skolmusik. Efter det gick vi och äta, sista timmen fick man välja ifall man ville se på film, läsa eller rita. Sedan efter skolan for jag till bibban och satt där i två timmar och läste. När mamma kom for vi hem och mamma började tapetsera mamma och pappas sovrum.Sen gick jag t med Aada och nu har ja just sett klart en film och ska ta något att äta.

Ha det bra, kram Emely

Inga kommentarer: